* စိတ္ေကာင္းနွလံုးေကာင္းနွင့္ အတူ ကံေကာင္းျခင္းမ်ားစြာ ပိုင္ဆိုင္ၾကပါေစ...*

ႏြားတစ္ေကာင္၏ မွတ္တမ္း  

Saturday, June 28, 2008

ခ်စ္သူ႔အိမ္မွာ ကၽြန္ေတာ္ေရာက္ေန၏။ ကၽြန္ေတာ္တို႔ႏွစ္ေယာက္ ဆိုဖာႀကီးေပၚမွာ အတူယွဥ္
ထိုင္ၾက၏။ ကၽြန္ေတာ္က ခ်စ္သူကို တင္းတင္းက်ပ္က်ပ္ ဖက္လိုက္၏။ ခ်စ္သူကလည္း ကၽြန္ေတာ္ကိုတင္းတင္းက်ပ္က်ပ္ပင္ ျပန္ဖက္၏။ သို႔ေသာ္ သိပ္မၾကာပါ။ ကၽြန္ေတာ့္ကိုု အသာတြန္းဖယ္ၿပီး ႐ုတ္တ ရက္ထရပ္လိုက္၏။ ၿပီးေတာ့ မီးခလုတ္ကို လွမ္းပိတ္၏။
ကၽြန္ေတာ္ အရိပ္အျခည္က္ို ေကာင္းေကာင္းနားလည္လိုက္ပါသည္။ ေအာ္…..သူအိပ္ခ်င္႐ွာ
ၿပီကိုး။ ကၽြန္ေတာ္ သနားစိတ္ျဖင့္ ထျပန္ခဲ့ပါသည္။

AddThis Social Bookmark Button


0 ေရာင္းရင္းတို႔အျမင္: to “ ႏြားတစ္ေကာင္၏ မွတ္တမ္း

Design by Amanda @ Blogger Buster